Första dagen på nagel skolan

publicerat i

Hallå där!
Då har jag precis slutat på skolan och sitter nu på pendeln hem :)
Saga följde med mig till skolan så jag hamna rätt haha!
Allt va så naturligt inga "pinsamma stunder" vi är vara 2st i min kurs så måste säga att det är otroligt skönt, vi började med att packa upp alla grejjer sen gick vi genom första delen i manikyr och senare träna på varandra och på tippar, mycket man inte tänkt på som men nu visar sig.
Dagen gick otroligt fort, och jag trivs otroligt bra :)
Lite bilder från idag!
Hoppas ni haft en bra dag :)
PUSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Vad snällt av Saga att följa dig. Vad skoj att allt verkar så skoj och kul med jobbet på Ica. Kram

Svar: ja verkligen :) ja det känns jätte bra med skolan och med ica :) hoppas ni har det bra ! kramar
Sofie Wennstrand

Kommentera inlägget här :