lördag...

publicerat i ;

hej allihopa ! :)
Mamma ringde och väckte mig runt halv 11 .. hatar att vakna av telefonen .. måste stänga av den på kvällarna tror jag ;s
men iaf, sen åt jag frukost.. sen har jag bara legat i soffan, och sovit med.. mår inge bra ;s vet inte vad det kan vara..
men jag ska snart duscha, och sen ska jag och mamma äta hos ulf.. om jag inte far till pappa? jag har ingen aning !
hatar att välja vart jag ska vara, jag vill kunna gå till min pappa om de vore så , för när man kommer hem från kramfors och kommer till ramsele, orkar man ingenting..
Och pappa har ja inte träffa på ... sen as länge känns det som .. menmen :D
nu ska ja hoppa i duschen !

har ni tänk på kroppsspråket? hur mycket man använder det för att visa allt man menar, fast inte säga något?
Att klia sig på halsen det är ett tecken på att man tvivlar på det man säger ..
Handen över munnen kan betyda en ''grov'' lögn
Och om en person rör vid sin nästa under samtalets gång, kan det också betyda att personen inte talar sanning?
Har ni tänk på t.e.x dom här sakerna? haha det är ganska roligt det här med kroppsspråk..

Vi hörs senare ! :)
PUSS

Kommentera inlägget här :