shiiiaat..

publicerat i ;

hallå där :)
dragkampen idag då .. hv 07-08 & 09 for ju ut ganska direkt, haha !
mig arm jävel fucka upp och gör ont, den är öm, går inte att ta i , måste kolla upp det imorgon.
men iaf,
vinnare var väl ip 07 ? och hil 07 ? äh jag vet inte xD
men sen iaf.. micke skulle skjutsa hem mig från skolan och hem , vi fick benis stopp i korsningen vid kramm, stod inte bra till... efter 10 min, gick jag och fråga lena på sonjas om dom hade en benis dunk xD sen fick vi skjuts av nån åkte ner på OK och köpte bensin, när vi hade tankat bilen, hade vi fått motor stopp , vi hade ingen ström kvar..
polisen kom, dom boxerade oss en bit så vi fick igång bilen, det gick bra, 20 minus grader stått i kylan, mina fötter fanns inte .. inte mickes heller, och inte saras, aaae fyfan , sen åkte vi och lämna bensin dunken  , vi sa åt micke att han inte skulle stänga av bilen när han skulle gå in och lämna tillbaka dunken , och vad gör han? jo han stänger av bilen , och sara och jag skriker, DU STÄNGDE AV BILEN !? micke fort och försöker få igång bilen , och han hade turen på hans sida just då , för den gick igång... haha, och sen kom ja hem , och värmde fötterna, har klätt på mig mycket kläder, haha !
Nu ska ni få se lite bilder från dragkampen och tha poolis och mickebooy !


ip 07


fotboll mellan lärare och elever :) dålig bild..


Micke och polisen ;p

Kommentera inlägget här :