stressssssssssss

publicerat i ;
stressad, har nyss varit och handlat, och nu ska ja fixa naglarna, behöver påfyllning också , men de fixa vi sen, sen klockan 18:00 kommer mina flickor , ska bli grymt kul att se alla igen :D

Igår låg ja och tänkte på ... att jag vill att varje person ska va glad på mig, så att ja kämpar så mkt för att få de, eller att vad det än gäller, så ska jag fixa det, för då blir dom glad? eller jag fixa det säger jag, fast jag kanske ha annat för mig att göra då , eller ngt. men jag fixar det ..alltid va?
det kan va lite små jobbigt, hatar mig själv för det, jag vill inte svika någon, jag vill göra den glad. men de ha ja inte gjort än.. och ja måste ta mig själv före alla andra, ibland, inte alltid.
Man måste ta tag i det själv, ingen annan kommer göra det åt dig, och det finns inga genvägar. right?

vi hörs senare :)
puss på er !

Kommentera inlägget här :