tråkigt.

publicerat i ;
hallå ,
nu sitter jag här och ha tråkigt igen..
Mamma tog bort lshåret på mig idag, skönt, men nu ser ja ut som en .. jag vet inte vad,
otroligt vad man kan förändras av en liten grej,
men iaf, efter det tog vi en kopp glögg och pepparkakor & kollade på dansbandskampen,
eller mamma och elin, jag är själv inte så insatt ;)
så nu har ja tråk ..
imorgon ska vi baka lussebullar och pepparkakor jag elin och mamma !
och sen far jag ju tillbaka till Kramfors igen , saknar mina puller city brudar <3
Nu ska ja kolla på film !

har en fråga...
skulle du vilja ha en rosa eller vit eller glittrig gran i ditt hus på julafton? inte bara för
att du kanske tkr om färgerna , men det är ju inte direkt juligt?


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maggi:

jag skulle då ta en vit tror jag! xD

Kommentera inlägget här :