funderingar...

publicerat i ;
över min rygg, någon som är bra? och jaa jag ska beställa tid hos en sjukgymnast.
jag har funderat över hur man ska sova som? ja man ska ligga på rygg om det ska va bäst och lala,
men man ändra sig ju precis innan man somnar, ja kan inte lägga mig direkt i en ''ställning'' haha, och ligga kvar där tills ja somnar, måste ligga skönt haha !
jaja skitsamma :D

Nu har ja hätt ut garderoben, eller gaberoben som andra säger, och vikt alla kläder och gjort det snyggt, och plocka lite här och där och sen fixa lite i förrådet :)
Så nu ha ja duschar och e ren igen ;)
Nu om ett tag blir det sängen, sov lite idag men inte länge, måste va pigg :D
Imorgon ska jag följa med Emma till Sollefteå för hon ska ta hål i tungan haha, snart äre min tur, men ja ska följa och hålla handen ;p sötnosen !
VI hörs innan ja ska sova :D
PUSS på er !


Pappa och Elin <3

Kommentera inlägget här :