TRÖTTTTT

publicerat i ;

men stort T:)
jag är så otroligt trött..
det var så här..
igår skulle jag och Åberg åka ner till Sollefteå för att kolla läget, när vi parkerat bilen så går vi ner på stan lite, sen går vi upp till bilen igen efter typ 20 min och ska fara en sväng, och vad märker vi när vi kommer fram...? jo att bil helvete läcker olja, och vi ringer alla som kan bilar och hej och hå, för att åberg går ju HIL och kan inte bilar :)
iaf , sen så kommer det 7 killar, som står och kollar.. och inte en jävel av de killar som står där, och ha gått transport eller ngt annat som har med bilar att göra, dom vet inte vad det är.. aae vi lämna bilen och for till tony, var hos han ett tag och sen skulle vi klura ut hur vi skulle komma hem..
tobbe fick hämta oss typ .. halv 3 typ , var hemma runt halv 4..
jag sov till klockan kvart i 2 idag, när ja kollar på mobilen , som ja alltid gör när ja vaknat och tänker, ingen vill väl mig ngt haha.. när ja kollar har jag 21 missade samtal, och 10 medelanden... kände bara är det något som dött lr vad äre? haha, näe sen kollar ja på klockan och ser att den är kvart i 2 och får fet panik, och det är ETT medelande ja hinner kolla på i paniken, och det lyder så här : ta med underställsbyxor, du ska stå idag , jag var ny vaken och helt jävla borta, så ja börja packa, och göra lite fika, ja kommer tilll bussen nästan precis kvart över 2, och ja sätter mig och ser att ja packat med mig även glass.. alltså jag är ju bara för mkt..
menmen, matchen gick åt helvete för min del , jag faila på alla mål, allt ja ens gjorde..
även att allt det dära hände som de inte brukar göra.. ja en straff fick vi , och näeee , bara för att ja skulle stå..
Så Felicia och Annelie, nästa gång ni är borta, förlorar vi 3 poäng, och de blir ingen match, för ja tänker fan inte ställa mig i mål igen :)

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig, ska jobba från halv 11 till 19. så vi får se, om ja inte vaknar i panik och ser att ja egentligen börjat och ha 21 missade samtal från chefen :)
näe så roligt ska vi inte ha !

Ha det bra, så får ni bilder senare !
Puss på er !

Kommentera inlägget här :