film och sängen

publicerat i ;
Nu har ja valt film och ska lägga mig, imorgon blir det att gå upp med syrran hä iväg henne till skolan, och sen träningspass som väntar klockan 8:00!
Mormor och Morfar kommer även upp imorgon, myys !
kvällen har spederas med att slå in julklappar och kollat på tv/film med mamma !

måste bara berätta en sak haha, allltid när jag var mindre, och mamma eller pappa skulle lägga mig och brorsan, så sa jag alltid att dom inte fick somna före mig, var alltid tvungen att höra om tvn var igång, eller likande.
Nu när mamma ska natta elin så säger hon också det, ''och du får inte somna före mig'' och hon säger även lås dörren.
vet inte men det känns ju alltid tryggt att höra att någon mer är vaken, så man somnar  lättare, som jag måste ha tvn på när ja sover eller hä på en film så jag alltid hör något ljud, för när jag inte gör det, ligger jag bara och tänker, och om det låter någonstans så tänker man att det är någon inne i lägenheten/huset..
menmen!
nu är det inte länge kvar till julafton, längtar faktiskt :)
Nu ska ja lägga mig och kolla på film !
ha det bra så hörs vi senare idag :)
puss på er !

Kommentera inlägget här :