lucia

publicerat i ;

Hej :)
klockan 8 for ja till skolan, åt lussebullar med 1orna och några ur klassen, emma ringde i panik, dennas bil funkade inte så ja for och hämtade henne haha kollade på lucia tåget, och sen for jag och jennifer och handla lite sen hem och städa tvättade laga mat och nu sitter vi och kolla på svenska hjältar galan, tårar fyfan vad grymt att man kan göra allt sånt här.. helt otroligt
nu har jag duschat i pausen och ska snart lägga mig i sängen och kolla ännu mer tv efter svenska hjältar galan!
gick ner till sandra och jesscia även och fick denna gofjul klister lapp på mig



haha herregud, nej nu ska jag plugga också ..
hatar naturkunskap  , helt seriöst..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

Kommentera inlägget här :