FRAMME :D

publicerat i ;

Nu är jag framme i östersund, börja resan 14:20 och var framme 18:00 , tobbe kom och hämta mig på buss station, tack för det :D
Så nu sitter jag här och väntar på att Susanne ska komma hem , hon är och tränar !
Jag hatar förövrigt att byta buss, blir alltid så nervös för attt jag ska göra fel ! ;p
har varit och handlat också till oss :D mihihi

menmen, idag var ja ju på UF mässa i sundsvall också, det var väl kul , träffa mkt folk och såg mycket bra saker faktiskt !
Tomas di leva var där också , hade nån föreläsning, bäst var när han höll på att prata och sen ställde sig en tjej upp och ba : det är inte rätt, du har fel, och jag vet bättre än dig !! di leva : nu äre jag som pratar? sätt dig ner. och hon sluta inte, och hon bara stod där, och di leva ba : jaha, stå upp och lyssna då !
sen kom vakterna och sa att hon skulle gå ut, haha !

aae det var roligt !
nu ska jag städa llite ! puss på er !

 

Kommentera inlägget här :