<3

publicerat i ;
jag minns 2 låtar jag alltid ville att min mamma skulle sjunga för mig och sen en som tim alltid ville höra.
jag och mamma låg och prata om det, och gud vad mysigt det var, det var som igår ja minns varje gång vad ja gjorde och sa, och hur det var..

jag ville alltid höra ''när trollmor har lagt sina 11 små troll'' & ''åsa åsa klinga ge mig dina vingar''
och vi hade en sångbok också som det var nå barn på och den va röd och vit, måste kolla om ja hittar den..
tänk om man fick spola tillbaka lite.
När man är barn , så är man bara jag det finns inge annat man bryr sig inte om ngt annat, bara jag och ja får vara jag, nu är man ju ibland bara rädd för att vara ''jag'' känns det som..

Nu ska jag gå upp och kolla på en film!
puss och godnatt på er !


jag och morbror!<3

Kommentera inlägget här :