det spökar..

publicerat i ;
jag lovar och svär på att det spökar i mitt hus, om allt jag varit med om här,
jag låg här i sängen är inte trött så ja låg bara och stirra upp i taket och väntade på att bli trött...
så börja de låta i garderoben och sen föll lamp skärmen på snedd, jag fick hjärtstillestånd för nån sekund och bara stirra på lampan...

sitter och pratar med ija på msn, hon ligger längstner i huset och jag längst upp..

Jag: jag kan inte sova... hahha
Ija: haha ne jag vet..
Jag: haha vafan då ..
Ija:..... jävla skiiiit !
Jag:ja och sen är det läskigt här uppe...
Ija: Då ska du bara veta här nere !!!!!
Jag:ja men det spökade nyss här, det börja bullra i garderoben, och sen föll min lamp skärm på snedden....... ja hoppa till taket.
Ija: HAHHAHA !!



WAHAHAAH, jag är rädd :)

Kommentera inlägget här :