flytttttten

publicerat i ;
skola som vanligt idag.
Sen efter skolan börja ja hjälpa Jennifer att flytta upp till mig, så nu har ja en ny partner :D
känns konstigt, hahaha vet inte, men jag trivs ju med jennifer så det här kommer bli toppen!
Så nu ha vi gjort om här till vårat eget :)
Sen har ja gjort naglar också , for dit kvart över sex, sen när ja kom hem så börja vi städa det sista så nuså:D
Nu ska vi sitta här ett tag , sen sova :D
PUSSS


jennifers grejer när vi tog upp allt ;p eller en del av de!


Gjort om :D



Och naglarna jag gjort idag :) nöjd !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

AHH, vilka fina naglar!! Damit vad jag ångrar att jag inte gick Stil&Hälsa :////

2:a kommentar, skriven , av Caroline:

AHH, vilka fina naglar!! Damit vad jag ångrar att jag inte gick Stil&Hälsa :////

Kommentera inlägget här :