hemska drömmar...

publicerat i ;
Jag vaknade av att jag grät som fan, rulla i sängen och skrek..
jag drömmde nämligen att min bror, tim dog ... och sen att min pappa dog, och det var så verkligt så nääe fy !
Så ja skicka sms direkt till pappa , mamma , tim och elin när ja vakna , det kändes som att jag var så nära.. typ som att dom skulle dö så , eller då?
Neeeej dom ska leva livet ut, jätte länge. men har ni drömt så någongång? och ja gråt t.o.m efter ja  vakna av lättnad.. haha !

nej nu ska ja gå ner , petra kommer snart och hämtar mig ! :)
puss på er !


Tim sören lennart nilsson<3


Bror Sören Nilsson<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Fy så otäck dröm...inget får hända er. Skoj att se kort på Tim och Sören, saknar dem liksom dig, mamma och Elin. Kram

2:a kommentar, skriven , av svar : therese:

Jo det var inte så kul ;s

haha det var så fint kort på tim ;p

Vi saknar er också ! snart kommer vi ner igen :D

Kram !

Kommentera inlägget här :