spännande avsnitt !

publicerat i ;

Andra avenyn var väldigt spännande idag, shiit !
Liv blev våldtagen, helt sjukt, och jag tror nästan att det var marcus som gjorde det .. vad tror ni ala som kollar på andra avenyn? ;p
marcus blev ju galen ;s
och det blev kim också , nej jag tycker det var ett bra avsnitt, jag säger som Therese det var väldigt spännande !
Nu ska jag packa i ordning tills imorgon och sen tänkte jag lägga mig och sova !

vi får höras imorgon! kommer hem till ramsele halv 6.
puss på er och godnatt !


lekte med barnen och kusinerna i märsta :)

( klubben för '' en sån kille/tjej '' )
joooin us ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Chiefen:

gilla

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Ja det är svårt...jag tror nog tyvärr att det var Kim. Eller kanske det var Hamza????

Kommentera inlägget här :