bild bomb!

publicerat i ;

Svar på Johannas kommentar. -Tack så jätte mkt :) det ska jag göra när ja har tid, just nu blire mkt jobb och inte mycket ork, men det ska ja verkligen göra :) tack ännu en gång!

Nu har vi hittat kabeln till kameran, så nu kommer det lite mer bilder !


mammas present till Therese & Patrik :)
en filt



på väg till Therese och Patrik :)

Fixar elins hår

utanför och väntar på bruden och brudgummen

mormor jag och ulf.

marie ,molly och maries sambo

Therese och Patrik

jag och jacob :)

mor, och hennes döttrar :)

Nu ska jag ta och sova lite, får se vad som händer ikv, om man drar till sollefteå en sväng med åberg :)
Puss så länge !

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Superfina bilder. Vore jättegulligt om du kunde maila bilderna till [email protected] så får jag dem i rätt storlek eller om du kan lägga dem på en cd och skicka till mig. Jättefina bilder ni tagit. Kram

Kommentera inlägget här :