dålig dag !

publicerat i ;
Ni vet tanten som jag pratade om i söndags,
hon kom åter igen imorse när jag skulle gå till bussstationen ja hörde ''men godmorgon'' ja tänkte neej vafan jag orkar inte, går där med varm choklad i handen, går och bara tänker på att ja hoppas på en bra dag, det försötrdes direkt !
När jag kom till buss sationen så satte jag mig och en utav ''skjut'' dörrarna upp, jag satt antadligen för nära, men vad spelar det för roll när den andra ändå var stängd? iaf en tant som i detta fall vill ja säga kärring ba : du sitter för nära dörren, den stängs inte ! jaba ; ja men vad spelar det för roll när den andra ändå är stängd? kärringen : du känner väl att det drar !? jaba ; nej? honba ; okej.. (surt) jag gick där ifrån, hade min tomma plastkopp med lock och satte mig vid stolarna eftersom det börja bli ganska fullt där inne, andra mörkhyade som jobbade där och ba ; vill du ha något ? jag: nej tack, sen sa hon något om ja inte uppfattade, och ja svara jag kommer !? hon kolla konstigt på mig, och jag gick och slängde min TOMMA KOPP i soptunnan och sa att ja ville ha varm choklad, honba : tkr du inte det är oförskämt att komma och dricka något annat här inne !? jaba ; jo förlåt ? VAFAN säger jag ? vrf sa ja bara inte att kopp jäveln va tom redan när jag kom in !?!??!? galet arg blev jag, och dagen blev baara sämre ! jag hade legat för länge och dragit mig också så ja var stressad och hann inte fixa håret innan ja gick ! det var min morgon som blev åt helvete, alla bara hackade på mig , och DET, det är något ja hatar, ha lite respekt !!!

NUUU har ja nyss kollat på despret, och ska alldeles strax lägga mig och kolla på bartänderskolan !
Hörs imorgon, och ja hoppas verkligen på en bättre dag, och den dära tanten börjar skrämma mig..

ha det bra puss på er !

Kommentera inlägget här :