wooopiii

publicerat i ;

förlåt.. vi tar dagen..
åkte till övik klockan 09:00, jobbade till ungefär klockan 14:00, åkte bussen till umeå klockan 14:30 , och på bussen var det ett sär, förlåt jag blev så arg, som gick förbi mig och hennes väska fassnade i min stickade tröja, och ja ba; ursäkta? vänta du ha fassna !? hon forsatte att gå, sa samma sak igen, TILLS att den gick sönder, blev arg jävla ja...
ajja, kom fram till umeå, pappa hämtade upp mig, sen lite ärenden och sen till Dorotea, nu sitter jag här och kollar på idol.
Hann ju inte med att blogga igår eftersom att jag fixade naglarna, och ja hann inte skriva om färganalysen heller så det kommr senare ikv:)
Imorgon blir att köra köra köra köra, och sen dejt med kusin sysanne, och kolla vad veronica håller hus !
I veckan blir det en vecka med Victoria, längtar som fan !
Hörs senare !
PUSS på er !

Kommentera inlägget här :