10500 kr !

publicerat i ;

FYYYYYYYYFAN SÅ SKÖNT !

Hej allihopa :)
Denna dag har varit den bästa , debatten på skolan var bra, de va kul att höra, hade en lektion till sen for vi hem, gick ner till Sandra och Jessica, dom skulle på bilbingo , så vi hängde på , första gången för min del, och för jennifers, iaf, de hade varit väldigt nära för alla oss att vinna, och så , sen när vi kommer till 10.000 lr vinsten,

den näst sista bingon, iaf så var ja 2 ifrån 2 rader, mina nummer kom , vi slängde oss på tutan, och jag vann 500 kr, på hel bricka hade jag 2 nr kvar, självklart drog dom mina nummer, 35 & 41 som jag hade kvar, och när vi fick höra 41 vi blev så jääääävla glad, fyfan vad vi skrek, allihopa hörde oss hahah, då nu är man 10500 kr rikare, känns bra som fan, efter de drog vi en runda på stan, skrek och hade oss xD
Bjöd jessica sandra och jennifer på syrlos, vi sa innan att den som vinner bjuder, haha, näe men det har varit en jävligt bra kväll, fyfan , och för första gången på bilbingo !
Har även fått kläderna ja beställde, ni får bilder senare :)
Nu ska jag , och jennifer sova :)
PUSSS på er !!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ewa:

Grattis gumman va roligt nu blir det fler bingokvällar förstår jag.Gör inte av med alla pengar nu på en gång.Kram.

2:a kommentar, skriven , av idah:

Usch, är så jäkla glad för din skull!!<33

Kommentera inlägget här :