liiite sen uppdatering..

publicerat i ;
Börjar halv 9 idag med internationella relationer tror ja kursen heter..
iaf, for hem med Sandra från Kramfors till Sollefteå, gjorde lite ärenden, sen kom anton och oskar förbi och fråga om ja ville åka med dem hem, ja varför inte, så jag slapp buss, jääävligt skönt :)
Sen for ja upp till farmor och åt, drog en  liten telefon/data kurs innan ja åkte till stugan :)
Sen kom Tim och Idah och fira mig, pappa och britt-inger har även grattat mig :)

lite bilder.. eftersom att ja faktiskt köpt en ny sladd till telefon helvetet ;p


tåårta :)

presenter av pappa och brittinger, fick en hårfön och en mini platt tång,
björn axen

fick champagne , och hål i tungan, det står : beställ tid så kirrar vi cashen.
och som vi alla vet så kommer min mamma döda mig om ja skulle ta hål i tungan,
men.. nu fick jag de i present ;o puss mamma ! <3

Idah och tim :)

blev även tårtkrig... haha ;p

Nu tänkte jag avrunda detta inlägg.. börjar bli som lite trött..
imorgon vad händer då? ingen aning än vad som händer i kalla Ramselesjön, basse kommer en sväng på kvällskvisten iaf.. vi hörs imorgon :)
puss på er !
mååste bara visa min otroligt fina mamma,

jag älskar dig mamma :)
puss godnatt!

Kommentera inlägget här :