när jag var liten..

publicerat i ;
Haha, jag kom på ..
att när jag var liten, och jag och mamma eller pappa skulle fara och köpa skor , så sa ja alltid att jag ville ha skor som de lät så dära som de gör när man går på grus, sånna skor ville jag ha, som de lät under när man gick på grus ;p
haha ja ni , iaf.
när jag kom till kramfors så kom ja till lägenheten bytte om och gick ner till stan för att handla lite, kom hem duschade gjorde fika och nu kollar jag på Irene Huss-Natt rond, som nu börjar igen!
Jessica och Sandra kom upp en sväng också ,
så nu ska ja kolla klart på filmen, puss på er så länge !


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Nä dina skor skulle se ut som mormors å klappa när man gick med dom:) Du älskade mormors skor å stövlar.Pusspuss

Kommentera inlägget här :