en lilla syster på 11 år....

publicerat i Min dag;
Hallå !
Sitter och kollar på BB nu, och ja sa åt elin att gå upp och lägga sig, hon börja tok grina och säger
'' men mamma har inte kommit och tjuter !''
''vrf ska jag då gå upp !? ''(och tjuter)

jag förstår inte grejen, jag blir galen av att höra henne tjuta av en sån sak !
men lilla gumman, mamma kommer snart hem, och jag ska natta dig, det blir jätte roligt :D !!
vad gööör jag?
jag vill kolla på BB och elin ska inte höra sakerna som sägs på tvn !
och klockan är 22:00 så det är läggdags !
denna åldern, är tuff hörreni !
Nu ringer jag mamma, så kommer hon hem och tar hand om kära lilla syster !
PUSSPUSS!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kerstin Wennstrand:

Ja å vad händer. Jo mamma avbryter typ bastu med efterrätt å far hem å nattar en arg Elin. Å sen äre sängen:)

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Kan ni SLUTA!!!!!!!!!!!!!!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kan ni SLUTA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här :