hemma i ramsele ..

publicerat i Min dag;
Hallå där !
Så då är man hemma, har legat och kolla på BB när ja kom hem och duschat har jag gjort och lite annat smått !
Nu kollar jag på tv och jag skulle testa min klänning  som jag beställt och HAHA fick ett sms av jennifer
som skrev,
har dom fått din ros klänning?
-jag; haha ja men hur i helvete man ska ta på den vetefanx D dudå?
jennifer: haha ja ;o får fan inte på mig den,
jag; fattar inte, vadå ska man in i det dära innertyget lr?
jennifer; tydligen väldigt litet isf...

det är så hära att det dära inntyget får jag inte ens möver brösten så ..
mamma får klippa och sy och hålla på ;)
Iaf så har man aldrig en tråkig stund när man har dennis åberg i bilen, haha !
vi ha sjungit och skreke och ja gud vet vad ! tack för det !
Nu blire att fixa lite ! :)
PUSS


han blev även överlycklig att få köra micra så det gjorde
iofs resten av hans dag ;)

Kommentera inlägget här :