min helg

publicerat i Min dag;
Hallå där !
Igår kväll blev de att fara med sebastian in till sthlm, snurra runt där , for upp på nå berg och kolla ut över sthlm, va skitfint, synd bara att min kamera sög :)
Sebastian villle att ja skulle köra inne i sthlm och .. HAHA faan vad ja klarade mig bra tycker jag, och sebastian blev förvånad över hur bra jag var, men ont i magen hade jag som fan, va så otroligt nervös haha !
Iaf så efter det for vi in till Märsta igen och sen hämtade vi Cricken och vi tog hans bil och åkte på donken , typ 1,2 mil utanför sthlm lr nå !
Och idag då , gick upp rung 9, for in till Sthlm vid 11 pendeln, köpte lite grejer,

  • 2 st tung piercingar
  • en väska
  • 3 tröjor
  • ett par jeans
  • ett par skor
Tror jag bara köpte det, lite bilder kommer, men inte på allt kanske men en del saker !
Ikv har jag sutti hemma hos familjen wennstrand, mys <3
och nu ska jag säga godnatt, och imorgon ska jag hem.. vill verkligen inte hem..
Ska berätta en rolig sak som hände idag inne på pressbyrån på märsta buss station lr vad man ska kalla det
iaf så skulle jag köpa ett endags kort till pendeln och jag gick in och sen så sa ja vad ja skulle ha och han i kassan ba: Vad jobbar du med? jag; haha jag går skola fortfarande jag :) han: lämna in ett CV och du har ett sommarjobb direkt ! jag ; haha okej.. tack !
Haha älskar när det händer saker !
vem vet kanske hamnar på pressbyrån i Märsta ;)
Har även sötaste mormor, hon ger mig saker hela tiden, hon är gullig hon!
fick nyss en stekpanna och samt sängkläder ngt som behövs ! tack för det !

NUUU lite bilder från helgen!

- obbes bil, som jag och sebastian tog och drog in till sthlm med,
kanske roligaste kvällen på länge :D !


suddig bild.. globen ser man iaf !

- på stan idag satt dessa killar och sjöng, dom var otroligt duktiga
var baras tvungen att knäppa kort haha !

sweetii saga ikv :)

jeans 199:- trröja 299:- från
cubus

svart-blå tröja 199:- svarta 199:- cubus

skor 199:-

Det var allt för idag, nu ska jag lägga mig !
PUSS och godnatt på er !

Kommentera inlägget här :