ungar i dagens samhäll

publicerat i Min dag;
Hallå där !
Idag har varit en helt okej dag :)
börjar fixa matten, har gjort klart nationella muntliga nu, ska redovisa lite för Jennifer snart !
Ikv har vi också spelat fotboll , jag emma, elin, petra och 2 andra, + två ungar som var så otroligt
kaxiga, förstår inte att en 10åring idag vågar säga jävla hora, kärring, neger m.m när jag var mindre hade jag respekt för de större och det har jag väl även idag, nu säger jag inte att alla ungar är så här, men ja ha träffat ganska många som är så kaxiga.. och jag gillare inte !
Iaf så imorgon ska jag fara och kolla på balklänningar,hoppas på att hitta någon iaf !
Gjorde även naglar idag, eller tog bort akrylen och nu har jag mina egna naglar med en liten förstärkning, skönt !
Nu ska ja redovisa sen sova !
PUSS


rlek till er

Kommentera inlägget här :