Godkväll

publicerat i ;

Hallå där:)
Sitter och kollar på let´s dance , måste bara säga att ja tkr att Hannah ska få vara kvar :)
Fick även en bil av min underbara pappa idag, tack så jätte mkt ! <3
Ni får bild på min micro imorgon;)
nu när jag ändå kom in på morgon dagen så blir det ett tränings pass runt på morgonen och efter det 1 timmes simmning, sen ska jag och bror min fixa lite med gammla bettan ;)
Jag ska lägga mig tidigt för att orka upp imorgon, tar med min lilla syster på simmningen imorgon också!
Har även hjälp elin med matten, duktigare än mig ;s hahaha,
Nej detta blir kvällens sista inlägg, hörs imorgon !
PUSS och godnatt !


tog ut körkortet också haha !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Inte illa att få en bil av pappa. Så härligt att ha sin egna bil. Ja Hanna skulle ha fått stanna....kram

Kommentera inlägget här :