min mamma , är världens bästa mamma !

publicerat i ;
Som sagt vet att alla inte gillar hål i tungan eller ens förstår meningen med det, men jag tkr det ärjävligt snyggt, jag har länge velat ha det och jag fick det i present av min bror och hans flickvän så jag gjorde det och jag är nöjd, och jag vet att min mamma är jätte emot det.. men jag KAN inte hålla något inne för mamma haha det går bara inte, jag måste säga om ja tkr det är något som är fel , jag säger allt till min mamma, och jag är glad att jag kan prata med henne om precis ALLT !  min bästa vän är mamma ! JAPP det är hon!

NU ska jag berätta lite om dagen, vakna runt 9 halv 10, väntade på att jennifer skulle vakna så ja hade något att göra hahaha, for klockan 11 från Kramfors och därefter lämnade jag av jennifer i sollefteå och jag och emelie fortsatte mot Ramsele, när jag kom till Ramsele och lämnat av Emelie så for jag till Vängel, hämtade tony och for sen till Dorotea för att byta ljuddämpare, och det gick ju galant (A) körde in bilen i garaget och 3 karlar börja fixa bilen :D
lite bilder, och dom 3 karlarna var min bror Tim , min kusin Tony och Jocke ! :)





Jaja, nu ska jag kolla på Let's dance  !
PUSSS påer!

Kommentera inlägget här :