Tidiga kvällar

publicerat i ;
Det kanske gillas !
inatt sov jag 12 timmar, satan vad skönt !
Jag är helt borta när ja sover haha jag hade legat jätte nära jennifer så jag hade slagit henne eller någe och sen sagt förlåt och ströke henne på armen xD och igår somna ja typ 9 sen började andra perioden på handbollen jennifer satt uppe och kolla klart sen vakna jag till efter att matchen var klar, och jennifer ba: Sverige förlorade.. jag: jag vet , sen hade ja somna HAHA, jagmåste va störd när ja sover ;s menmen :D
Efter skolan blev det att gå ner till Sandra och Jessica, sen kom jennifer, har varit choft :D
Så nu blire en tidig kväll igen,och imorgo äre sovmorgon till 12, musikal typ halv 2 kanske, sen sluta hoppas jag (A) och sen musikal igen på kvällen, grymt !
NUU ska ja sova !
PUSS på er !
och godnatt !

Kommentera inlägget här :