dör.. spökar

publicerat i Min dag;

hej..
jag höll nog på att dö bokstavligen ikv när jag
satt och kolla på tv.. det börja åska, jag tvn börja krångla och de
gick inte att kolla på nån kanal, det blev helt tyst i hela huset..
tänkte, jag här på lite musik så ja slipper höra allt som låter och ja..
iaf.. musiken på datorn ville inte spela, jag gick ut och satte mig i trappan på altan
när ja hör ett ssschhh ljud jag stelnar till vänder mig om,ingen där...
jag går in i huset och hör att det föll något på övervåningen jag börjar skaka, tar alla saker jag behöver
till jobbet imorgon, smyger till dörren och en hylla i köket rasar, skyndar mig ut låser dörren springer till bilen
och blixten slår ner känns som den va preciiis breve mig, har inte hunnit satt på mig skorna så ja  skyndar mig
och sen far jag mot stugan, skakar som fan och börja köra och då börja de spööö regna och de blixtrar, yeey
VEM VILL MIG NÅGOT?
det finns ett spöke i mitt hus och det är inget skämt och han/hon/dom vill skrämma livet ur mig och JA ni lyckades
var gråtfärdig när jag satt i bilen och kom till stugan FYFAN, tror du mig nu då mamma? NÄE och jag kommer
ALDRIG MER SOVA ENSAM HEMMA!
iaf, nu ligger jag i sängen i stugan och ska väl snart försöka sova OM det går kommer väl drömma om spöken, eller jag vet dom besöker mig i drömmen...

Alltid när jag lägger mig hemma så känns de som att nån kollar på mig, eller nån är där iaf , även när mamma är hemma men då är ja inte lika rädd , att ja klarat mig så här långt , det är bra!
jag tror helt enkelt på det övernaturliga, och de borde ni också göra.
detta var en hemsk lördagkväll..
godnatt på er !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Fy sjutton! Tror inte på det övernaturliga men efter sådana här historier börjar man fundera vad som finns. Hoppas du kunde somna sen. Kram

2:a kommentar, skriven , av j:

Just nu har jag en dagens blogg tävling där du kan vinna ett fint pris som blir hemskickat och en länkning i min blogg för 200-400 läsare! var med om du är intresserad. Kramis

Kommentera inlägget här :