Sista praktik dagen!

publicerat i Naglar m.m;
Hallå där !
Idag började jag klockan 10 och slutade halv 1 ungefär, sen for jag och hämta Emelie så hon fick köra hem till
Ramsele, efter det så for jag till pappa och här har jag sutti sen klockan 4 :)
Sitter och kollar på finalen i let's dance , tror på Jessica och Christian!
Idag satt jag och målade och lackade lite hade inte så stor insperation men de blev en karta iaf !
Har även hittat mitt favorit ''lack'' det är skit snyggt och det ser ut så här -

De skimmrar i rosa blå, syns inte så väl på mig
eftersom jag inte ha ''vinklat'' så man ser skimmret !
Lacket som är från CND heter sapphire sparkle
eller Ice blue, skitsnyggt blir det !

Sen har vi överlacket som är ett jätte bra lack
också från CND och det blir ett jätte fin glans ''yta''
på nageln, och det torkar även igenom de andra lacken också
om du har ett nagellack och här på överlacket så tränger den
även igenom nagellacket så det torkar snabbare och det är ett snabbtorkande
lack, jätte bra!

nå kladd !

om jag hade alla dessa lack skulle ja va ganska så lycklig
måste införskaffa nytt :)

Det var det nu ska jag kolla lite film :)
PUSSS

Kommentera inlägget här :