vängel/backe

publicerat i ;
Hallå där !
Ja efter jobbet for jag till Vängel, träffade kusiner vänner m.m, grattade så klart susanne på 20års dagen !
Sen skjutsa jag susanne moa och anna till Backe och sen skulle jag tillbaka till vängel för att hämta tony,fredrik , tommy och jocke, men jag körde av vägen haha meeeen kikki , tony , robert och en till kom och drog upp mig som tur var :)
Sen iaf så tog de en evighet att få in boysen i bilen, tommy hade tummvantar som sockar, ett rött pannband på huvudet, en annan ligger i en  snöhög jaa de tog sin tid ,har aldrig sett min kusin tommy så kärleksfull HAHA, han körde HIGHT FIVE thee hoole time, men det var roligt iaf :)
Väl framme så ville inte tommy ur bilen, fredrik la sig i snön haha full va dom !
For iaf hem efter detta och kolla på melodifestivalen, gillade ju danny med SÅ KLART ska saade vinna, menmen !
Bilder från bilen och diket haha !

Det var is halt, jag gleed rätt in i den högra kanten först och tänkte
jag kommer tippa, jag fick inte stopp på bilen jag bromsade med bilen
gasade haha, men det gick ju bra iaf !


såå kan det gå ! men det gick som sagt bra med bilen och mig :D
Nu ska jag lägga mig och kolla på film, mysa ner mig i sängen!
hörs senare !
PUSSS
kramfors imorgon!

Kommentera inlägget här :