ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

publicerat i Min dag;
Irriterad tjej, JAA !
Så förbannat jäkla less på skolan, på bilar
på ALLT jag ser just nu, precis allt !
Skulle kolla upp matten så jag VET vad jag ska göra,
nä då var inte läraren där, för han var ledig jaha..
tänkte: skönt att få fara hem .
när jag kommer hem och ser att det inte finns EN JÄKLA parkeringsplats
som är ledig.. jaha, jag far runt flera varv, för JUST idag så ska de va FULLT med bilar
som det aldrig är just IDAG , jajamen på den dagen jag är så
irriterad och önska ja kuna dö för en stund och vakna upp och allt var bra, precis allt bara för en
liiiiiiiten stund..
Så jag ställde mig på gräset, och ingen kan fan säga att ja ställt mig fel haha, för det finns inte EN LEDIG plats någonstans, annars äre dom som är förhyrda, så de går ej !
NU måste jag plugga på naturen, och resten fixar jag hemma med pappa <3
Hörs sen när jag är på bättre humör
HEJS !

Kommentera inlägget här :