go mamma

publicerat i Min dag;
Hallå där
då var man hemma i Ramsele igen
hos mamma !
For som sagt från Umeå imorse
kom hem vid 1 snåret sen dess har jag inte gjort mycket alls faktiskt !
Just nu liggger jag här i sängen och ska sova, för mamma sa att ja skulle lägga mig tidigt
hahah !
Imorgon ska jag upp tidigt för att ta en lång och frisk promenad som ja gjort ungefär varje dag
i umeå med den bästa,mys !
har glömt hur skönt det är, japp så längesen var det sedan jag tog en promenad, annars har ju bilen alltid funnits.
Efter det ska jag fara till Laila i junsele för att naglarna och sen vänta på att
fredag kan komma, för då blir det umeå igen,eller på lördag..
Denna helg kommer att bli mysig så mycket kan jag säga !
Nej nu blir det sängen, hörs imorgon :)
just ja, mamma köpte denna till mig idag

så när man inte har tid på morgonen att dricka sitt kaffe eller sin varma choklad
så tar man bara denna med dig,
( som i reklamen) ''snabbt,enkelt & bekvämt'' ;)
nej nu är det godnatt!
PUSS påer !

Kommentera inlägget här :