ojojoj

publicerat i Min dag;
Godkväll,
somnade vd halv 3 hade så otroligt
ont i huvudet så ja tog och somna till runt halv 8..
Iaf idag så var jag ju hos laila och fixa naglarna,blev jätte bra som vanligt
herregud vad vi har pratat och kul var det, ska nog följa hennes plan där som vi satt och smorde på;)
Iaf så fick jag mitt skal till telefonen idag,


helt okej !
Imorgon ska jag städa här hemma, fredag blir det att jobba till 19, känns inte
allt för bra hahah !
sen efter jag slutat så tror jag det blir Umeå faktiskt, får se hur det går !
Nu sitter jag och kolla på bonde söker fru, och ja älskade den här repliken

Killen (bonden): Har du tänkt på att skaffa egna barn?
tjejen(sökande) njae, det har jag inte.
killen: men du vill öva på att göra barn?
tjejen: garrvar, ja visst....(helt vit i ansiktet)

HUMOR !

nu ska jag göra nå annat vettigt !
PUSS hörs senare !

Kommentera inlägget här :