tårarna bara rinner ned..

publicerat i Film;
jag vet att jag är jätte dålig
på att kolla alla nya filmer som kommer ut
men .. idag satt min syster och kollade på filmen
'' Jag saknar dig ''
och jag tänkte jag måste se den också.
Nu när jag har sett den, och tårarna har runnit ned för min kind
under hela filmen..
Jag kan säga att det var en väckar klocka för mig,
för jag ser inte alltid vad jag har, och hur många jag har runt om mig som jag älskar, och som
älskar  mig lika mycket tillbaka.
Jag skulle inte stå ut med smärtan att någon ur min familj skulle gå bort från mig,
min syster,som bror,som mamma eller pappa..
Även om dom vet att jag älskar dom,
så betyder inte det att jag inte behöver säga det..
Jag ska ta vara på den tiden som är, jag ska vara glad för det jag har
och inte för det jag inte har,
för jag har ju allt jag önskar mig.
min familj och mina vänner runt om mig.
jag älskar er över hela mitt hjärta.

[BILD FRÅN GOOGLE]

Kommentera inlägget här :