familjen

publicerat i Min dag;
Familjen för mig kommer
alltid i första hand så klart!
Och jag är glad att min familj stöttar mig i de
val jag gör, och kommer att göra.
Jag är 19, jag vill resa, jag vill testa så otroligt många saker
och jag vet att min familj kommer att stå bakom mig vad jag än väljer att göra,
för dom måste lita på mig.
Och om det inte skulle funka, näe men då har jag gett det en chans,är ni med?
Det är så det ska vara!
mamma,pappa,mormor,farmor allihopa ,ni är guld för mig ! <3
Suttit och pratat med mamma nu, ska fara till mormor på lördag
ska bli otroligt skönt!
Och sen söka jobb så klart, träffa lite vänner och njuta !
Nu äre Big brother på tvn,
hörs imorgon!
PUSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

När jag skulle flytta till Sören fick jag inte för min mamma. Men jag säger till dej som min pappa sa till mej. Det är lika lång väg dit som tillbaka hem. Jag stöttar dej till 100%.Gör nått av ditt liv innan du har man å barn. För då sitter du fast:) Puss gumman älskar dej:)

Kommentera inlägget här :