lättnad

publicerat i Min dag;
'' jag älskar dig ''
lr
'' jag tycker om dig ''
det är två olika ord, men vart går gränsen över från, jag tycker om dig
och till jag älskar dig..?
Ja det är den frågan jag ställer mig idag.
M var här nyss, utsliten efter jobbet och sen väntade träningen.
sutti och pratat lite sen for han iväg och nu ska jag kolla på tv sen hämta Susanne
på jobbet.
Hon ringde och fråga om jag kunde hämta henne för bilen startade inte..
men när jag kom dit och försökte gick han igång galant,
fast susanne, du måste skrota den bilen!
Åberg ringde en sväng också, skönt att kunna prata med honom om allt verkligen!
vänner är de bästa, men måste verkligen ta hand om dom , om man vill ha dom kvar !
Vi hörs senare!
puss på er !
Jag är glad att jag har er alla !!
TACK!

Kommentera inlägget här :