tatuering

publicerat i Min dag;
När jag blir nöjd med mig kropp och utseende
så ska jag belöna mig med en tatuering,
inte säker på vad jag vill ha än
har lite förslag här..
Vill ha en text på sidan, vet inte riktigt hur litet/stort de ska vara, men tror
jag vill ha 2-3 rader som börjar vid bröstet och går bak mot ryggen
typ så här..
fast är som sagt inte säker.. inte så stor text heller, lite mindre.
Denna tyckte ja va lite söt med..
tyckte kanske inte de där va så snyggt eftersom att de är gjort
på paint eller något, men att ha en text där skulle också va snyggt
och i nacken, grymt fint
- sen ha ja tänk på handleden med..
Ja vi får se vad de blir :)
Just nu sitter jagg med färg i håret och ska snart sköljas ut..
sen invänta BB, tro ja måste köpa bb 24/7 ..
Hörs senare !
PUSSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av idah:

Tack:)

haha ja det tycker jag verkligen, blir ju ledig från 18 mars så då får vi pricka in någon dag då vi kan sitta i en snödriva och kika på bb ;D

puss<3

Kommentera inlägget här :