Irriterad och en annat ord för ledsen?

publicerat i Min dag;
jag känner mig stressad, och som att alla förväntar sig mer av
mig, än vad jag tillför.
jag hatar den känslan, att känna att man inte duger
till.
Rädslan vad folk ska tycka om en.
Mina vänner, känns så långt bort
som att dom bara försvinner för mig..
inte samma känsla mellan mina närmaste längre
och det är en jobbig känsla det också :(
Det är så svårt att förklara känslan jag känner,
den är så otroligt konstig och samtidig så mäktig över hur jag vill må!
NU , ska jag försöka hitta lite glädje i denna vardag.
Ha en bra dag,
Sverigesnationaldag..
PUSS så länge.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Kram

2:a kommentar, skriven , av Mamma<3:

ÄLSKAR DEJ GUMMAN. Så är det att komma in i vuxen världen. Blir bättre när du har jobb å eget boende. Inte bra att bo inneboende;( ingen fast punkt å ditt eget nån stans. men det blir bättre gumman. Bara du tror på dej själv å att du gör ditt bästa så kommer du långt. Jag vet vad du kan å klarar av å jag är stolt över dej. Älskar dej mest av allt min lilla gumma pusspuss<3

Kommentera inlägget här :