hanna vider stedt..

publicerat i Min dag;
Vill inte lägga tid på denna människa
men jag måste bara säga att
jag skäms över henne, och FÖR henne framförallt
hon är omogen,självisk, bara att dom tror att hon är något, att hon tycks anse dig bättre
än andra, blir jag bara grymt irriterad..
BB hanna om ni inte vet vem hon är!
om ni går in och kollar på henne så
förstår ni vad jag menar..
DU ÄR EN SJUK PERSON.
jaja !
NUU har jag varit på fiske tävling i dorotea,
fick inte ens ett napp..
så jag gav upp när det var 20 min kvar..
nu ska jag bara ta det lungt :)
PUSS på er !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johnny:

Hanna är sjuk! Hennes liv går i 180 nu och hon kommer krashlanda. Jag är förvånad att ingen hjälper henne. Hennes liv går ju ut på att bli hatad. Ingen människa klarar det i längden. Jag tycker uppriktigt synd om henne och kommenterar inte hennes inlägg. Fin blogg du har.



Kram

Kommentera inlägget här :