Du väljer själv hur du vill må.

publicerat i Min dag;
Ja, det gör vi.
Jag väljer själv hur jag vill må
kanske inte om någon nära dör då äre en helt annan sak
men vi satt och pratade om det här, och
jag MÅSTE inte bli besviken för den som gjorde mig illa
jag kan bara tänka på hur jag vill må
vill jag vara ledsen och arg över det här?
eller vill jag släppa taget och gå vidare och bara se framåt?
Att vara glad helt enkelt!
Jag ska anstränga mig mycket mer
om hur jag vill må.
Typ skit saker kan jag bli jätte irriterad på och jag bara kastar skit på det
men det behövs inte, jag forlorar inget på det
VAR GLAD !
Önskar jag hade en BB Lars i min omgivning, som tycker allt är så kul
och coolt ! fan vad skönt och känna som han!
IAF, så idag när jag vaknade så tog
jag och klippte gräsmattan, slipade lite kedjor, tvättade pappas bil
for till Idah och Tim för att hämta elin och aice!
For och lämnade elin i ramsele och nu sitter jag och kollar på BB
nästa gång är det final, och jag hoppas verkligen inte att Amandus vinner,
jag hoppades ju på Lars men tycärr åkte han nyss ut, så jag hoppas på Annica nu!
justja, mors dag är det ju idag
och jag har grattat mamma idag, men jag säger det igen
grattis gulligaste mamma!
Hörs senare hörreni!
PUSSS

Kommentera inlägget här :