powerwalk

publicerat i Min dag;
Sådär
då är jag hemkommen från en härlig promenad med Emma,
otroligt skönt.
MEN,insåg just hur jävla dålig kondition jag har, fy satan
HAHA, och sen sprang jag hem efter att emma gått åt hennes håll
och jag har ALDRIG sett ett sånt rött face förut, herrejävlar!
men iaf,ska väl lägga mig snart, och jag kommer iaf att somna med gott
samvete ikv , det känns helt OK .
Tack igen Emma för en härlig promenad,
det fula är att emma var inte ens anfådd och jag höll ungefär på att dö
ja det blir att gå den dära turen varje kväll nu!
NU är jag på G, igen..
Hörs senare !
PUSS påer !
jag saknar fotbollen, om jag hade haft
det kvar, kanske jag hade varit i bättre form idag
( haahah )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paulina:

annica är falsk. Marcelo är ju fan schysst mot henne, han är ärlig. nej jag vet inte om jag kommer kunna vara trogen och bla bla. Han säger sanningen vilket annica inte gör :) du tror inte att marcelo har fått reda på allt det här nu?



skriver inte ut falska saker om jag inte kollat upp allt innan. Dom bor IHOP fortfarande. Dom står under samma adress, dessutom har fredrik kontaktat BB för att han ville komma in och prata med annica och lösa allting mellan dom. säga att han kunde förlåta henne för allt, OM hon slutade fortsätta med marcelo. Ta reda på fakta innan ;)

Kommentera inlägget här :