norge

publicerat i Make up & hårstyling, Min dag;
hallå där !
Sitter här och har packat allt jag ska ha med mig till 
Norge, ska alltså prov jobba där i helgen med ett företag här från sverige som heter Model Lab
och jag ser fram imorgon det så klart men är otroligt nervör ändå.. för ni vet alla dessa tankar man har som , kommer jag klara av det? pressen,stressen gör jag rätt eller gör jag fel hur ska det här gå? 
ja alla dessa frågor och tankar snurrar runt runt i mitt huvud men jag måste ha en inställning på att jag ska klara det och göra mitt yttersta för att klara det så klart men jag tvivlar alltid på mig själv och på det jag kan.. känner ni igen det? men iaf så kommer de bli en upplevelse och om de går åt H-vete så har jag iaf testat !
Jag åker till Östersund om en stund och imorgon åker vi mot norge kl 07:00 så nu jäklar händer det verkligen!
Var ju och klippte mig och färgade håret hos Susanne i Umeå igår har jag ju glömt att säga, 
detta var innan då satt med den svarta färgen i håret 
där ser man inte längden så bra
inte så bra bild men vi la en koppar färg som effekt och klippte av 1 decimeter :o
Nu är håret äntligen friskt och nyfärgat känns härligt !
och håret växer ju alltid ut igen ;) så får jag tänka!
tunnade även ut en hel del också för att effekten skulle komma fram
så nu väger de inte 10 kg
nu ska jag packa de sista och sen åka ! Ha de bra så länge uppdatering kommer i massa i helgen hoppas jag :)
PUSS
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Spännande med Norge. Önskar dig all lycka till. Kramar

Kommentera inlägget här :