Min påsk i rajja

publicerat i Naglar m.m;

Jag firade min påsk i rajja där min pojkvän Mattias har sin stuga, med hans mamma pappa och syster. De va strålade sol nästan varje dag, och så otroligt mysigt ställe! Var på fisketävling i ramselesjön på fredag men åkte därefter till rajja där vi satt vid elden och åt och pratade.
På lördag var vi på fisketävling i rajja , fick dock ingen fisk, men de va soligt och fint så de gjort mig inte så mycket :)
Söndag åkte vi och fiska va inte lika fint men skönt att få va ute :)
Måndag åkte vi till mamma och åt grillat med min bror,idah, milias Elin och min kusin Tilde :)
Kanon påsk var de
Lite bilder sen rajja :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Låter som en helt underbar påsk! Kram

2:a kommentar, skriven , av Ewa:

Vilka härliga bilder, förstår att du haft det superskönt.
Kramar.

Kommentera inlägget här :