Nagel kurs i Stockholm

publicerat i

Hallå där!
Var ett litet tag sen igen .. Men nu blir det ändring då jag faktiskt kommet att ha något att skriva om! Jag ska börja en nagel kurs/utbildning här i Stockholm, Stockholm manicure REQ heter skolan och jag är så otroligt förväntansfull , ska bli otroligt roligt att äntligen få göra något som jag brinner för och är otroligt glad för att jag faktisk gör detta!
Skolan börjar på måndag, lite nervöst? Ja.. Men allt kommer att gå bra!:) så det är detta min blogg kommer att handla om de kommande månaderna! Kom ner hit till Märsta/Stockholm igår, installerade mig inne hos mormor och morfar sen drog jag och mormor till mina kusiner, morbror m sambo en sväng, och nu sitter jag i sängen och ska snart sova, en dag imorgon med!
Godnatt på er, puss!
(En bild tagen från köks fönstret här nere hos mormor&morfar, lite hemma känsla finns det här med) ;)

Kommentera inlägget här :